IMG_6690-2

De Stichting Vrienden Joannes van Oisterwijk is ontstaan vanuit een verlangen om meer geloofsgroei in Nederland, en met name in Oisterwijk te zien. Een groep parochianen van de voormalige H. Joannesparochie verlangde ernaar om meer van het geloof uit te dragen, zoals Jezus ons op heeft gedragen.

De stichting heeft geen doel om winst te maken, maar gebruikt de giften ter bekostiging van activiteiten.

Deze stichting wil een plek zijn, waar iedereen welkom is, en zichzelf mag zijn. Het belangrijkste is, is dat we samen gemeenschap zijn en met elkaar Jezus kunnen vinden.

De stichting is opgericht tot onderhoud en bevordering van het diaconale werk en evangelisatie in Oisterwijk en omgeving.

Wat doet deze stichting?

Uitgifte van een gemeenschapsblad met hierin alle activiteiten en nieuws

Opbouwen van persoonlijke contacten

Organiseren van gemeenschapsavonden

Organiseren van activiteiten ter bevordering van het zielenheil

Deelname aan lokale evenementen

Ondersteuning van de behoeftige medemens

1350x728_img1

Financiële Verantwoording

In 2021 is de stichting opgericht.

Onze inkomsten waren €5146
De uitgaven waren voor Oprichting: €999, Publiciteit: €672.60, Bank: €244.
De uitgaven voor onze activiteiten waren: Adventviering: €288, Pakketjes asielzoekers: €144, Schoenendoosactie €1030

In kas eind 2022:  €1768

Noot van het bestuur: De oprichtingskosten zijn eenmalig en ook een groot deel van de publiciteitskosten zijn uitgaven die meerdere jaren gebruikt gaan worden

Onze inkomsten waren €489
De uitgaven waren voor Bank: €258.
De uitgaven voor onze activiteiten waren: Adventviering: €301, Paasactie €57
Het negatief saldo was €127

In kas eind 2023: €1640 euro.

Als u een vraag heeft, neem dan gerust contact met ons op