Kinderconcert

Op 3 Maart 2024 is er een kinderconcert met Marcel Zimmer in den Boogaard in Moergestel. Het begint om 14.30

Winterglow

Op vrijdag 17 december vindt de jaarlijkse kerstmarkt in Oisterwijk plaats. Deze staat in het teken van gezelligheid, licht en voorbereidingen voor de kerst. De echte gedachte achter het kerstfeest wordt vaak vergeten. De geboorte van Jezus Christus. Tijdens deze kerstmarkt zetten wij ons in om mensen bewust te maken, wat we eigenlijk vieren met kerstmis. De kerk is open voor gebed en om een kaarsje op te steken.

Adventsviering

Op maandag 13 december vindt de jaarlijkste adventsviering plaats in de Waterhoef in Oisterwijk. Deze avond wordt georganiseerd samen met de Protestantse Kerk in Oisterwijk en zal in het teken staan van ‘Bruggen Bouwen’. Een avond met kerstliederen, een mooi praatje en een lekker drankje. Aanmelding hiervoor is niet nodig. De inloop is om 19:45 uur en de avond zal straten om 20:00 uur. We zien u graag dan!

Neem contact op

Als u een vraag heeft, neem dan gerust contact met ons op